Een jaar High School in Amerika - Reisverslagen van Sarah de Leeuw - WaarBenJij.nu Een jaar High School in Amerika - Reisverslagen van Sarah de Leeuw - WaarBenJij.nu

Een jaar High School in Amerika

Na 5 jaren Havo te hebben gedaan ga ik nu voor een schooljaar naar Amerika toe. Ik ga eerst een introductieweek in New York doen en daarna vlieg ik door naar Louisiana waar ik een jaar High School ga doen.

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2014

Home sweet home?!

24 April 2014

Springbreak

30 Maart 2014

66 more days to go

18 Februari 2014

Winter Break!!

26 December 2013

Christmas Break!!!
Sarah

Voor mijn reis naar Amerika hou ik via deze site een blog bij. Hierdoor kan iedereen lezen hoe het met mij gaat en wat ik wel niet allemaal doe in het jaar dat ik weg ben.

Actief sinds 16 Juli 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 29208

Voorgaande reizen:

25 Juli 2013 - 02 Juni 2014

Een jaar High School in Amerika

Landen bezocht: